ett första försök till julklappsshoppingen

Japps. Ett sådant försök gjorde jag idag. Resulterade dock i en skinnjacka och en lite sötfin oversize-tee till mig själv. Åh vad duktig jag är. Denna balla hittade jag på AA också, men plånboken protesterade äntligen som den skulle för en gemensam framtid med hoodien:


Och julbord fick vi idag. Mums höll jag på och säga men nej - för i själva verket är jag inte alls särskilt förtjust i julbordet (senapssillen var ju iofs mumsmums). Men tackar för stämningen! Skapar en sådär "åh vilken frid & fröjd allting är"-känsla.
Nu ska jag sätta mig och plugga inför mitt sista prov imorgon. Sen kan man äntligen andas ut! Puh!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0