Mycket att stå i

Nu börjar man nå den eran som folk säger är som stressigast, den som alla klagar på mest. Tiden innan jul självklart. Och så sant som det var sagt. Jag kan och vill knappt tänka på något annat än julklappar och förberedelser för mitt firande, men det är såklart omöjligt. Alldeles för mycket jobb i nuläget och alldeles för mycket plugg. Och för mycket tankar som snurrar i huvet.
Fick dock sluta halv tio idag redan, istället för tolv. Sånt händer bara på vipavdelningen. Det positiva med att jobba på vip = du trivs bättre och det går bättre. Det negativa = det går så bra så det ibland kan bli FÖR lungt (och då är det lungt med utropningstecken) vilket resulterar i att man får gå hem tidigare. (Kan nog egentligen vara bra för både min kropp & själ, men kontot skriker inte av samma glädje.
Nu är det psykologiförberedelser som gäller.

Kommentarer
Postat av: malin

vetdu lydia, jag är så himla väldigt glad att du skriver. igen.

2008-12-05 @ 18:29:27
URL: http://vidnamnmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0