Nattshopping

Så mycket nu så min hjärna inte hinner med. Det är ungefär som att stå i en orkan där jag random plockar ut de saker som "ja, det kan jag göra nu!". Bara det att det alltid blir totalt fel saker som egentligen ligger låååååååångt ner på prioriteringslistan.
Igår mötte jag i alla fall upp käre, gamle vännen Felix & hans flickvän. Vi tog ett glas vin på ganska nyöppnade Bauer på Götgatan, riktigt mysigt & trevligt. Efter det åkte vi in till Topshop för Veckorevynminglet som skulle vara där. Dock kom vi så sent så att vi hade missat det mesta men antar att det bara var bra - tommare & lättare att hitta saker man ville ha. Fann såklart massvis med saker, när man som minst vill, eftersom jag egentligen inte alls har råd att unna mig något nu innan jul. Ändå köpte jag en klänning, ord.pris 900:- varav jag fick för 670:-, så jag var mer än nöjd!
Snygg immitationskinnjacka för bara ett par 900:- tror jag. Fick dock ej bli ngt köp. Också vare klänningen jag köpte.


Och en väska jag blev kär i. 1300:-. Blir att önska sig i julklapp.

Nu måste jag skynda vidare med kära pojkens julklappar. Har fortfarande inte bestämt mig för "huvudjulklappen" och allt ska vara klart imorgon eftermiddag, så jag har just nu liiiiite stycke ångest.



Kommentarer
Postat av: VBS

SNYGG läckerbit du var i klänningen!



I L Y !

2008-12-14 @ 18:01:35
URL: http://elektron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0