tack gode gud för symaskinens existens

Så tog man steget in på jullovet igår. Äntligen! Min kropp & själ skriker av glädje. Kvällen blev toppen med en god middag med familj och gamla goda vänner (tillagad av mästerkocken själv) och sedan utgång. Lyckades inte få ihop alla treor som var tänkt, men hann hänga med många goda ansikten vilket var huvudsaken.
Idag tog min älskling sitt pick & pack och drog till Thailand. Pratade med honom senast när han satt på flygplatsen och blanda drinkar. Buhu. Vad ensam jag känner mig.
Har suttit och sytt hela dagen & lyckats få ihop en oversize tee och sedan sytt om några kjolar från Berlin - äntligen. Vad jag älskar det!

Trots min grova träningsverk från igår, då jag ökade alla vikter på ben och armar - ahhh, så ska jag iväg och träna imorgon igen. Blir dock ett pass istället. Så nu kallar jag på sömnen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0