99 red balloons

Blev inte mycket folk på jobbet idag i det gråa vädret.. Men jag fick i alla fall trevligt sällskap av Nadia och Markus för en lång tid. Och för en gångs skull blev det en lite händelserikare dag för när Nadia skulle gå hem vid halv fyra-tiden så ska hon gå på toaletten innan och gissa vad det var där? Översvämning! Så vi fick ägna oss åt det ett tag. Konstig nog var det underhållande.
Ikväll kom massa familjemedlemmar hem för middag och nu har vi spelat spel. En lugn men mysig kväll med andra ord.



Imorgon hoppas jag på en cityrunda så jag kan få bocka av lite saker på min numera långa shoppinglista..


Och ett musiktips: Sätt på 99 red balloons av Nena. Min favorit för tillfället! En riktig grillkvällslåt, eller något annat somrigt.

Kommentarer
Postat av: Anna

vilken vacker bild!

2008-05-17 @ 23:32:26
URL: http://annakubel.blogg.se/
Postat av: Anonymtpar

Vi vet ingenting om Schulman så vi härmar inte honom/henne om det är det du menar.

2008-05-18 @ 16:36:41
URL: http://anonymtpar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0