Dijonsås

Jag blev kocken i köket idag och tillagade goda ugnsbakade laxfiléer med wokade grönsaker och dijonsås. Mixtrade lite själv med kryddorna och allt vart så gott! Så kom båda systrarna hem på besök, sådant uppskattas. Jag lyckades också få pappa att bli prenumerant av "Ekolådan". Ett riktigt tips! Där får man ekologiska grönsaker och frukter hemlevererade en gång i veckan. Man kan lägga till massor med annat som müsli eller bröd tex. Innehållet varierar alltid så det blir riktigt spännande! Ljuvlig idé va? Då kan man passa på att tillaga lite annorlunda rätter.

Imorgon är jag helt ledig, riktigt skönt! Hoppas att vädret bjuder till lite. Jag ska nog fortsätta min jakt på de perfekta sandalerna.

Blev nyss påmind om den här, och den är ju så mysig, så den får hamna här.

Kommentarer
Postat av: kellie

vad kostar den dära grösaksgrejen då? :p

2008-05-09 @ 14:39:33
URL: http://kellie
Postat av: lia

det varierar beroende på vad för lådor och tillägg man
beställer. en liten grönsakslåda kostar t ex 180 kr och en fruktlåda 225 kr. om man beställer fler än en kostar nästa låda bara 30 kr osv. men det finns massvis med olika vad. gå in på www.ekoladan.se :-)

2008-05-09 @ 15:00:30
URL: http://purely.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0