stad i solsken


Ingen var lika kameraglad som jag. Så som det brukar vara alltså.

Staden idag var varm och härlig. Efter moderna traskade jag iväg hand i hand med Solveig, Rebecca, Nicos och Viktor med destination Kungsträdgården, för lite kulglass i solskenet. Finns ju inget bättre!
Sedan letades det lite i butiker, men ledsamt nog hittade jag inte ETT enda plagg av det jag hade tänkt! Eller jo, ett par chinos! Superfina! Fick bara sy in de och fixa lite hemma, men det var det värt. 500 kronor på Twilfit för er som fortfarande inte hittat några. Även en bodyloation, en transparent blommig klänning/top och en tee fick följa med i påsarna. Vet inte om jag är helnöjd. Men chinosen/arna(?) gjorde min dag, för som jag sökt!

Något som saknas är en ny väska... Förutom 2nd hand, några som har något tips? Vill ha en med både korta band och axelband. Brun, helst i läder eller liknande. Jag har sett en från Mulberry som verkligen blev min drömväska från första ögonkastet!! Men den reades ut för länge sedan. Har försökt hitta den på diverse försäljningar men icke. Närmsta jag hittat från Mulberry är denna, men den är ändå inte fulländad.

Ge mig tips tips tips!

Kommentarer
Postat av: martina

hej!



Nej det är jätte tråkigt att det är såhär om han ansträngt sig att sluta med droger och allt och bara vart en pappa åt henne istället för att allt skulle vara såhär. men som det är nu så är det bäst att han är borta ur bilden pga av dom saker han gjort och gör:S jag är glad att jag har min pojkvänn så hon har en "låsas pappa" med i bilden som ställer upp för henne.



tack så mycket, ha en trevlig dag!







usch, grejen låter helhemsk men skönt att det går bra och framåt iaf :-) fin tjej har du allt o va rädd om iaf! :-)

2008-05-23 @ 06:05:54
URL: http://tiiinas.blogg.se/
Postat av: martina

oj ditt medelande kom med också :)

2008-05-23 @ 06:06:45
URL: http://tiiinas.blogg.se/
Postat av: dudie

åh tack detsamma du är så söt så söt! å du den där mulberryn är sååå snygg och du med!

2008-05-23 @ 07:56:21
URL: http://dudie.blogg.se/
Postat av: sarah

secondhand! där hittar man alltid massa snyggt och fantastiska skinnväskor

2008-05-23 @ 22:13:29
URL: http://lostdetective.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0