Oh happy day

image34Ännu en härlig dag. Jag följde med på visningen av lägenheten idag. Den var fin. En tvåa på 90 kvm så det är stora rum, och etage. Läget är jättefint men den var väldigt gammal. Men kan ju använda sig av det och göra det jättecharmigt, men vi skulle antagligen behöva göra om både kök och toalett från grunden, så alla är lite ambivalenta. Men fina rum var det. Jag kan bara tänka mig hur fint det skulle kunna bli. Jag ska ha mitt rum så sött, med två takfönster.

Igår grillade vi god mat hos en vän Jessica. Och till efterrätt blev det chokladfondue med jordgubbar, banan och ananas. Inte helt fel det.

Snart ska vi sätta igång grillningen här hemma. Gott. Men innan ska jag försöka bli klar med lite plugg så att jag kan åka in till stan imorgon. Jag vill verkligen hitta de där perfekta, beiga chinosen(?), med den utomordentliga passformen.. som jag aldrig hittar. Någon som har förslag på vart de finns och kan finnas kvar i dagsläget? Har hört Mango och Gina Tricot.. Monki har ett par superfina men självklart är det bara strl L kvar.

Kommentarer
Postat av: Evelina

Hoppas det fixar sig med lägenheten, låter heltoppen!:) Mumsig mat som ni åt också!:)

Sv: Håller med om att det är svårt att säga vem som är vackrast, tycker själv det är helt omöjligt!:) Men Catherine Zeta-Jones är absolut jättevacker!:)

Ha en riktigt skön kväll!

Postat av: Sarah

jag är också på jakt efter ett par chinos.. ja vet att H&M herr ska ha ett par, men de är alltid slut i minsta storleken. barnavdelnngen kanske har? anars är det nog de om duhar nämnt och ellos

2008-05-19 @ 11:16:21
URL: http://lostdetective.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0