måla



Idag gav jag på mig ett försök att rita av mig själv. Det gick ju... sådär. Haha. En aningen mörk hudfärg lyckades jag dra till med ser jag nu. Jaja, kanske min önskan som slår till undermedvetet. Hittade inte verktygen som jag lärde mig använda för jättelänge sen, så blev till att måla med pensel. Men det var lite underhållande. Ett sådär meningslöst tidsfördriv.
Saknar förresten den där jackan otroligt mycket. Billiga 150 kr kostade den men blev såklart snart snodd inkluderat med busskort, nycklar, mina favorit solglasögon och hela kittet. Men har väl vant mig en smula I guess. Har nämligen blivit av med saker kontinuerligt de senaste åren. Tex 3 digitalkameror, 1 systemkamera, 2 mobiler, 3 busskort & 2 nyckelknippor. Allt detta inom loppet av 2006 - 2008. Är så sjukt trött på att folk ska behöva ta. Visst kanske jag råkar vara lite slarvig av mig också. Fast egentligen skulle jag inte kalla mig slarvig, snarare lite naiv och tar saker lite för lätthändigt. Men mycket är faktiskt också ren otur!

Ojoj. Nu flöt jag iväg lite. Här får ni en härligt underbar låt i alla fall.


Kommentarer
Postat av: A p

Va fint du målar!

2008-05-20 @ 15:01:14
URL: http://humliis.devote.se
Postat av: anni

vad fint du ritar, och din frilla är coolare än coolast.

2008-05-20 @ 17:59:26
URL: http://knasanni.devote.se
Postat av: Anonym

2008-05-20 @ 19:21:56
Postat av: vendela

oj, sorry, det var jag som råkade skicka den tomma :P så tjusigt det blev tänkte jag säga ;)

2008-05-20 @ 19:22:41
URL: http://psalmijanuari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0