Strange things will happen



Originallåten (gjord av The Radio Dept) är en favorit. En låt som kan vara sådär underbart fin, fylld av lycka, samtidigt som den kan vara sorgsen. Sånt är lite vackert. Och denna tjej gör låten så bra. Ett span på youtube, lizzie225. Hon gör underbara covers och jag skulle helst av allt vilja ha henne brevid mig spelandes och sjungandes dagarna i ända. Kanske få lyssna på små godnatt visor. Allt är så fint. Hon berör. En riktigt begåvad en.

Nu ska jag snart in till Moderna Museét och sedan blir det en liten tripp runt på Söder. Och jag är glad för den varma luften som kommit tillbaka.

Kommentarer
Postat av: Flora

jisses vad fint hon sjunger. och spelar.

2008-05-22 @ 17:36:10
URL: http://floras.blogg.se/
Postat av: Miriam

Tack vännen. visst gör den! tro det eller ej men den kommer ifrån HM!

2008-05-22 @ 21:19:08
URL: http://wedgeheel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0