i vågor

Jag borde var glad. Jag var glad. Men sen blev jag ledsen. Men det är ändå okej.
Idag var jag så glad hela dagen. Allt plugg gick som smort. Vi bjöd på lägenheten och allt gick bra. Jag spelade match, vi vann med 6-0 varav jag gjorde 1 mål. Men på hemvägen fick jag nyheten att vi hoppat av budgivningen för att den gick upp i pris långt över förväntningarna. Jahapp. Och därmed kommer vi inte hinna sälja innan pappa flyttar till New York. Jag vet inte varför, då är ju allt som jag ville från början. Men nu hade jag ställt in mig på det här och som jag är så bygger jag upp så många planer och förväntningar innan något är hundra procent. Nu känns det som att ingenting passar. Och samtidigt känner jag mig då bara bortskämd. Hur vill jag egentligen ha det. Känns som att mina tankebanor går runt "gräset är alltid grönare på andra sidan". Nä.
Dessutom missade jag de desperata hemmafruarna. Inget avslöjande. Ska ta igen snarast.

Sitter och ser på mer fina bilder från Ingmarsö från valborg. Blir så glad. Vänner är så fint. Och sommarvärmen lika så, hoppas att den snart återvänder.


God natt på er alla!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Wow, härlig hoppbild!

2008-05-19 @ 18:34:37
URL: http://wasteline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0