sömn på en högre nivå

Efter ett spinningpass igår somnade jag snabbare än någonsin när jag kommit hem. Helt ljuvligt. Dock tror jag om det är möjligt att min ena halva av övre tandraden har somnat eller åtminstone domnat bort. Känns skumt.
Haft en mysig dag med klasstjejerna på café Muren i Gamla stan. Kurade ihop oss bland kuddar med en varsin kopp varm choklad med grädde och fördrev ett flertal timmar så. Sånt gillar vi. Nu sitter jag o smaskar på en avokado för att gå ut och äta med käre mor & far om sisådär två timmar. Gott! Annars längtar jag bara mest tills pojken kommer hit, men försöker tränga bort det. Man orkar liksom inte sakna dagarna i ända. Fastän jag ibland inbillar mig att han ligger brevid o kittlar mig på armen om morgonarna. Nä nu ska jag sätta på något kärleksfullt på teve.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0