alkohol eller ej?

De senaste månaderna (typ.. sen skolan började) har jag knappt druckit något alls. Antagligen kan jag räkna gångerna på en hand. Det känns lite konstigt eftersom jag hela andra delen av året ofta drack mest och oftast av oss alla. För mig känns det jätteskönt. Jag kan festa utan att dricka en droppe, vilket jag nog aldrig gjorde förut - det var ju tråkigt! Men såklart det dras ner på festerna ändå. Hur som, grejen är att man märker hur folk ändrar syn på de som inte dricker. En person som är jättepepp men är nykter är automatiskt inte lika kul som en som är aspackad. Det är så sjukt. Man blir inte längre den som man ringer när det är fest. Jag vet att jag iof har bojkottat mycket fler partaj nu än förut och föredragit annat, men ändå. Man märker det bara och jag tycker att det är så sjukt. Så fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0