julstress & julpyssel

Stressat runt i stan hela dagen för att hitta julklappar. Trodde jag skulle ha lite aningar men kände mig faktiskt helt lost och blev bara mer uppstressad ju längre tiden gick. Lyckades trots det få det mesta köpt, och dessutom alla presenter till Katarina som fyllde år idag. Så vi har vart där ikväll och firat henne, och ända tills nu har jag suttit och julklappsrimmat. Pjuh. Bara två julklappar kvar imorgon som behövs ordnas. Sedan ska jag träna och klippa luggen igen som snabbt blir för lång. Har fått köra med mittbena de senaste dagarna, men funkar det med. 
Bild från skolavslutningsutgången i fredags.

Nä. Sovdags på hög nivå!! Imorgon kommer bilder på allt och ingenting jag fyndat de senaste dagarna, köpt, oköpt eller skapat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0