ett saxhugg

Sitter och försöker få plugg gjort. Fick nyligen min andra "ångestattack" efter att ha läst betygskretierna för samtliga inlämningar. Fy satan. Jag som känt mig så fri de senaste dagarna och trott att det mesta var gjort. Attans så fel jag hade.

& en sak till. Jag och min fantasi... (Och jag som klagar på mamma?) Plingade nyss på dörren, tyckte att det var lite sent så hör jag hur mamma öppnar dörren och säger hej och sen är det knäpptyst. Jag lyssnade och lyssnade men det var helt, helt absolut tyst. Då ser jag framför mig hur några bovar har skärt henne i i hjärtat och lagt henne på golvet och står blixtstilla och väntar på nästa. Så jag gick in i badrummet, tog de två största saxarna och ska gå upp, men i trappen hör jag min systers röst och kort därefter mammas och jag blev lugn igen.
Hm. Kanske för mycket pluggande. Eller bara min tankspriddhet. Kanske sovdags snart. God natt allihopa!

Kommentarer
Postat av: Anna

Va?

2008-05-12 @ 15:49:47
URL: http://annagranstrom.webblogg.se
Postat av: Johanna

Lycka till med pluggandet!

2008-05-12 @ 15:55:33
URL: http://johannnaas.blogg.se
Postat av: friday

HAHA, din knäppgök!

2008-05-12 @ 16:41:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0