sommarhus

Idag åker jag & (nästan) hela min familj ut till Blidö för att se på ett sommarhus. Det var ganska stort och lyxigt. Skulle egentligen helst av allt vilja ha det söta huset vi såg på i Blacksta' förra sommarn. Det hade sjötomt, ett blått kök med oranga köksluckor, knarrande trappor och stora träbalkar till vägg på övervåningen. Aldrig kommer jag nog bli så förälskad, det var så otroligt charmigt.
Men jag klagar inte för det här huset ligger precis mellan de sommarvänner jag har på ön. Får se hur intresserade mamma & pappa blir.

image9
Linne - Monki
Rosa topp ("bh") - Monki
Solglasögon - Gina Tricot
Skärp - Monki
Byxor - Monki
Väska - Portobello road i London
Skor - Bershka på Malta
Armband - H&M


Suddig bild med en riktig monki-outfit. Haha. Bilder från visningen kanske kommer upp senare.

Kommentarer
Postat av: Annie

Blidö är ett utmärkt val. Superfint (har själv landställe där) =)

2008-05-04 @ 23:37:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0