den lilla trippen med min allra käraste flicka





Hm. Göteborgstrippen uttryckt i väldigt uttryckslösa mobilbilder.

Min sista dag i min ensamhet blev mest till att ta hand om mig själv. Bamsefrukost vid 7-tiden helt ensam med mörkret utanför fönstrerna och en bok i hand, sedan hann jag få lite sömn och efteråt blev det att bubbla bubbelpool för att sedan basta (i närmare 100 grader!!) och invänta pojken. Vet inte, borta bra och kanske borta bäst?
Idag var vi i alla fall på studiebesök på Aftonbladets mediacenter, oväntat kul faktiskt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

NU fattar jag "spa" hahah ett riktigt fint badrum... och alla andra rum också förstås!

2009-01-13 @ 17:40:37
URL: http://elektron.blogg.se/
Postat av: Judit

du är utmanad. om du vågar!

2009-01-13 @ 18:12:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0