under mitt paraply?

Mitt hjärta, alltid där du är
Står om oss i tidningen
Det står så mycket skit i den
Så mycket så att golvet täcks
Försvinner nu när ljuset släcks
Han behöver lugna mig
Nu när man kan närma sig

När solen skiner skiner vi
Jag ska alltid stå brevi'
Se nu hjärtat jag kan va' din bästa vän
Håller om dig, håller upp dig om igen
Först när regnet står som spön i dyn
Känns som nån' har öppnat skyn
Du kan stå under mitt paraply
Du kan stå under mitt paraply
Ply ply, ja ja ja, under mitt paraply
Ply ply, ja ja ja ja

Alla de saker som
Kan komma emellan oss
Det man inte är en vän
Som kostar mer än kärleken
Om världen lägger korten ner, och
Förlorar varje krig vi ser
Så ska varje hjärta slå ett slag
För att det ska bli du och jag

När solen skiner skiner vi
Jag ska alltid stå brevid
Se nu hjärtat jag kan va din bäste vän
När du ramlar hjälper jag dig upp igen
Först när regnet står som spön i dyn
Känns som nån har öppnat skyn
Du kan stå under mitt paraply
Du kan stå under mitt paraply
Ply ply, ja ja ja, under mitt paraply
Ply ply, ja ja ja ja


Efter min dag i måndags hade vi en världens skönaste bakisdag. Pizza, Nintendo Wii, kram&mys och gitarr&sång var allt som behövdes. Markus spelade "Umbrella" på svenska. Det var fint. Riktigt fint.
Igår var en bra start på året. Hoppas ni hade detsamma.
Gott nytt år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0